Varför blogga...

Varför blogga när man inte kan ha kontinuitet.....kanske ska lägga ner?!
Men det är ju ändå 3-5 personer som är inne o kikar varje dag =)

Ska försöka blogga lite mer från o med nu, ska ju iväg på en liten trip snart och det
kan ju va kul o blogga lite under resans gång så "alla" vet vad som händer där ute
i den stora världen =)

För "alla" som inte vet det så ska jag o 2 polare åka till USA den 8:e Juni, vi blir borta
till den 20:e som är midsommarafton...om jag inte minns helt fel?!
Så jag räknar med att det är uppstyrt med midsommaraftonsfirandet när vi kommer hem ;)
Vi kommer ju hem tidigt på morgonen, så det är bara att hoppa på sillen o nubben på
en gång!

Annars har det varit en väldigt dålig månad....eller månader måste man väl säga!
Konstigt hur mycket dåliga saker det kan hända på bara några månader...det här måste va
ett otursår för alla jag känner. Men inget ont som inte för nått gott med sig som man brukar
säga...ja, eller liknande?!
Nästa Fredag är det dags för begravning för mig, känns inte alls bra....har lust att säga att jag inte
vill gå o stanna hemma istället! Men så kan man ju inte göra, men jag har väldigt svårt för sånna
saker.....vet inte varför?!

Love and respect!

Kommentarer
Postat av: E

ja förstår va du menar me otursår.. har hänt alldeles för mkt hemskt i år.. å begravningar e aldrig nå vidare.. fast efteråt känns d ju oftast bättre.. blir som ett bra avslut fast man absolut inte vill innan.. så har iaf jag känt på dem som jaf varit på.. så tänk framåt.. kommer kännas bättre sen.. hörs snart igen..

kramisar...

2008-05-13 @ 18:31:16
Postat av: M

Jo, det kommer säkert kännas bättre efteråt....men det är tiden före o under som är pest! Man vill inte
gå men man vet att man måste =(

Kram

2008-05-15 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0