Rysning......

Jag fick precis en riktig helkroppsrysning....jag hade en dröm för nån månad sen, en sån
där dröm som bara jag kan ha. Jag kommer ihåg allting från drömmen,
in i minsta detalj....men det var en sak som jag inte kunde komma ihåg riktigt, ett ansikte.
Men NU har jag sett det, och det finns på riktigt!
Det var ju inte bara ansiktet, hela personen var identisk med drömpersonen!                                                               
Om det är bra eller dåligt vet jag inte....anar att det är dåligt, 
för hur kan man glömma  ett sånt ansikte?!
Jag kommer ihåg hur dåligt jag mådde när jag vaknade upp o insåg att det inte
var verkligt utan bara en dröm....snacka om att leva sig in i drömmarna!

Undrar om det betyder nått, kanske borde börja skriva upp mina drömmar o få dem tydda
av en sån där drömtydare?! =)

Mindre än 4 veckor kvar nu...tiden bara flyger iväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0