På Måndag!

Nu får det vara nog, på Måndag ska det ske! Då börjar träningen igen, och inte en
massa skitmat o öl i veckorna! Fast man kunde ju ha börjat en bättre vecka, åker
till fjällen med grabbarna på Torsdag kväll =) Då lär det ju inte bli nån öl eller nått
annat onyttigt ;)
Till Juni ska jag ha nått min matchvikt på 84 kg, inte helt orimligt....vet iofs inte
vad jag väger nu?! Kan tänka mig att det ligger på 88 kg kanske?
Så om nån ser mig med en öl alt. godis/glass mitt i veckan så har ni min
tillåtelse att förgöra både glassen o mig =)

Snart blir det hem till S & H för hemgjorda hamburgare =P

Kommentarer
Postat av: Linda

vad ska du träna?

2008-01-18 @ 16:56:34
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: rogga

låt bli chockladsåsen och yoghurten på efterfesten så är nog det en bra början.

2008-01-19 @ 09:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0