Spaghettiben är aldrig roligt....

Tänk om alla dagar va så här sköna! Bara glassa omkring o göra vad som faller en in...
Slappade i sängen fram till 10, käkade lite frukost, kollade på Nip Tuck...ojojoj, spännande
slut alltså!! =)
Gick ner o körde ett pass på gymmet, trot eller ej men jag körde ben! Så nu kan jag inte
gå nerför...eller jag kan knappt gå alls för jag har spaghettiben =)
Köpte sushi på vägen hem o satte mig på golvet o åt som en riktigt Japan...eller
är det Kineser som sitter på golvet?! Sen blev det en fika me M på konditoriet, jag åt
en Semla! =) Sen åkte jag o P o tjackade slipsar till festen. Det är inte lätt att få tag
på 5 likadana slipsar märkte vi, men det löste sig.
Nu blir det några koppar kaffe med lite frukt till, o sen soffan o kolla Tv.


Keep it real homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0