Listan!

Jag har försökt hålla mig borta från div listor o så, men jag blir nog tvungen att
dela med mig av åtminstone mina BÄSTA låtar! Och det är ju som sagt de bästa
låtarna i MINA öron just nu  =)
Varför började jag med det här egentligen?? Måste ha varit full....förmodligen så var
det nog så =) Men nu måste jag väl slutföra den iaf.
Ni kommer säkert att fundera över min musiksmak, för den är vääääldigt varierande =)
Och listan styrs ganska så mycket av det jag lyssnar mest på....som ni kanske märker.
Och det är inte den bästa som ligger på första plats, eller jo just den stämmer nog
men sen är det ingen direkt ordning =)



Nr1:   Fade to black
     2:  Estranged
     3:  Bed of roses
     4:  If you don´t know me by now
     5:  Run to the hills
     6:  Teardrop
     7:  Creeping death
     8:  Jessie
     9:  Bohemian Rhapsody
   10:  Afraid to shoot strangers

Kommentarer
Postat av: rogga

Kul med en låt lista
:)

2008-03-05 @ 07:51:55
Postat av: Fredrik

What the f..ck Mike!! If you don´t know me... med på en bästa lista??!!
Inte för att jag någonsin respekterat dig som människa, men nu.. ja,nu är du inte mer värd en ett knak i en fog!!
( + för Jessie dock )

2008-03-05 @ 22:56:02
Postat av: Fredrik

What the f..ck Mike!! If you don´t know me... med på en bästa lista??!!
Inte för att jag någonsin respekterat dig som människa, men nu.. ja,nu är du inte mer värd en ett knak i en fog!!
( + för Jessie dock )

2008-03-05 @ 22:56:52
Postat av: The man

Undrar vem den där tattaren rogga är....

2008-03-06 @ 21:20:30
Postat av: The man

Men vafan, jag gillar ju Simply Red!
Vaknar upp till den låten varje morgon =)

2008-03-06 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0