Äggmackor...mums =)

Jag är verkligen rixkass på att skriva blogg....frågan är vad jag gör istället?!
Hmm....kan inte komma på faktiskt, dricker öl förmodligen =)

Idag har jag varit rätt duktig faktiskt! Gick ner o tränade på fm. sen lunchade jag med R
och sen åkte jag med mor o hälsade på mormor.
Snart är det dags för ägg o avocadomackor...mums mums =)
Imorgon blir det träning igen sen ska jag nog ta o äta lite sushi, det var längesen.
På kvällen ska jag o P köpa slipsar till partyt....WOOHOOO!!
Vilket party det kommer att bli, hoppas det är många som nappar! Kan säga att det är värt
att komma bara tack vare bandet, men även för att jag kommer att va där såklart =)


Nu är jag hungrig, äggmackorna väntar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0