L-Ö-R-D-A-G...

Vilken givande dag. Uppstigning kl 07 för tvättning o städning....blev bara tvättning.
Kom på att det kanske var bra att få Bolaget överstökat idag så jag tog mina
6 kassar med tomburkar/flaskor och drog iväg. Kom på att det kanske ser
illa ut om man har så mycket ölburkar, för det var bara ölburkar. Så jag lämnade
hälften i förrådet =) (o ändå så har jag typ 4 kassar till som det inte är pant på)
Men alla är inte mina och det är från väldigt långt tillbaka, måste ju skylla ifrån
mig lite.

Har absolut NOLL aning om vad som händer ikväll, det lär inte bli nån fest
iaf. Men man vet ju aldrig, har ju Juldagen att ta igen =)
Kanske somnar in på sängen som igår, fast jag känner mig mycket piggare
idag som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0