Ja usch o fy fan!

Niiiice dag idag, förutom att jag gick upp 07 för att tvätta! Kan inte påstå att jag la mig i
tid igår heller, fastnade ju i Californication.....blev beroende direkt=)
Gick ner o tränade, handlade lite öl på Apoteket. Sen råkade jag ju bara slinka in
på Mikaku Sushi och åt en 10-bitars UTAN Hjärtmussla! Skulle ha handlat lite
julklappar men det blev inget av med det, har ju en hel vecka på mig =)

Började fila lite på mitt tal till bröllopet i sommar, det är inte lätt kan jag säga!
Va fan ska man säga för nått, jag är ju inte helt tappad bakom en vagn men
man vill ju att det ska bli uppskattat o ihågkommet. Men å andra sidan så
vet ju dom flesta att jag inte är någon talare, så det kommer nog att uppskattas
bara jag gör det.
Ibland är det bra läskigt, jag gick o tänkte på R och kom fram till att jag skulle ringa o
höra vad han hade för sig, och vad tror ni händer!? Jo han ringer typ 10 sekunder senare =)
Scaaaaaary!! Så nu har jag en nyårsaftonsinbjudan oxå, synd att man jobbar till 18.30 bara
men jag är ju ledig 2 dagar sen!

Snart bär det av till J....sen får vi se vad det blir av kvällen!?


Ps.  Tack R & M för att jag fick följa med på Marilyn Manson konserten ikväll, det hade
säkert varit JÄTTESKOJ! Men jag är ju en fruktansvärt upptagen man så jag hade
inte tiiiiiid! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0